راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه
سرخط خبرها

 بیشتر بستری‌شدگان در مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها واکسن کرونا نزدند

  • کد خبر: ۷۹۳۸۸
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
 بیشتر بستری‌شدگان در مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها واکسن کرونا نزدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیشتر کسانی که کارشان به بخش مراقبت‌های ویژه (ای سی یو) بیمارستان‌ها کشیده می‌شود، واکسن نزده‌اند، به عبارتی اغلب این افراد، اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بابک عشرتی به همه واجدین شرایط توصیه کرد که در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند تا از بخش عمده‌ای از عوارض بیماری در امان باشند.

وی جلوگیری از مرگ و ابتلا به نوع شدید بیماری را از مهمترین تاثیرات واکسن کرونا اعلام کرد و گفت: مردم از هر واکسنی اعم از داخلی و وارداتی که به دست آوردند، استفاده کنند و نسبت به این کار تعلل نکنند.

عشرتی یادآور شد: کسانی که تاکنون واکسن زنده اند، همچنان باید توصیه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها را به دقت رعایت کنند.

وی گفت: حدود ۷۰ درصد جامعه باید واکسن کرونا را دریافت کنند تا ایمنی مناسبی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فراهم شود. تا آن زمان باید پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنیم.

عشرتی افزود: با توجه به اینکه اغلب سالمندان در کشور واکسن کرونا زده اند، مرگ و میر این بیماری بیشتر در افراد جوان‌تر مشاهده می‌شود؛ به عبارتی روند مرگ و میر در کشور تغییر یافته و به سمت جوانان سوق یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران به جوانان توصیه کرد که ابتلا به بیماری را جدی بگیرند و نسبت به آن ساده انگاری نکنند؛ چرا که می‌تواند خطرات جدی برای آنان داشته باشد.

عشرتی با توجه به روند بیماری، از همه مردم به خصوص جوانان خواست بیشتر مواظب خود باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->